Valkea talvi voi olla toivottu ja ihana asia. Itse kuuluun siihen pieneen joukkoon, joka tykkää talvesta, hämärästä ja lumestakin. Mutta tänä talvena kaikkea tuota ja kylmyyttäkin on ollut jo ihan liikaa.. mua ainaki jo kyllästyttää koko talvi! En olis uskonu tätä sanovani mutta tulis jo kevät (yök, hätsiu-asiat!)!

Väriä siis kaivataan tähän valkeuteen! Minä olen toteuttanut sitä viime aikoina lähinnä korvisten myötä. Ihania kivinauhoja sain ostettua Helmetin Outilta, kiitos niistä. Lisää koruja on syntymässä ja yritän saada niitä sitten taas kuvattua tännekin.

Nää siniset säröakaatit on mun lemppareita <3 Sain hankittua 2 nauhaa ja se toinen kyllä tulee jäämään mulle ns. NERIK-laatikkoon ihan varmasti!

Nää pinkit akaatit on kans Outilta. Ihanat nämäkin <3 Varmaan rannekoruun ainakin yritän raaskia näitä käyttää ;)

Vähän samaa väriteemaa edellisen kanssa.. näille helmille (akaattia nekin) tein ketjun millisestä langasta. Helmissä vielä Balin helmihatut.

Ja jottei nyt ihan riehuta värien kanssa niin perus-mustaa pitää myös olla. Renkaisiin valssasin 1,2 mm langan kolmion muotoiseksi. Tykästyin kovasti! Tein myös 1,5 lankaa ja siitä tehtyjä renkaita varmaan seuraavassa postauksessa. Ranneketjuja ainakin tulossa.

Ja sentään yhden kaulakorunkin ehdin tehdä.. Kauniita karneoli-lantteja ja vähän pyöreitäkin. Hopeisia sileitä helmihattuja ja Balin kukka.

Nämä edelle näytetyt kaikki ovat myynnissä Harakan Taivaassa. Ihana kauppa, missä todellakin kannattaa käydä! Siellä on parin muunkin käsityöläisen juttuja myynnissä + second hand vaatteita, laukkuja, kenkiä ym. ym.