Näin se aika vaan vierähtää... vasta oli kesä ja kesän jälkeen syyskuu meni kyllä semmosella vauhdilla, että huh-huh! Lapissa käytiin ja ruska oli henkeä salpaavan kaunista. Ei oo koskaan ennen osunu mun kohdalle sellaista väri-ilotulitusta, mitä nyt oli. Todella hienoa. Kullan huuhdontaa käytiin kans kokeilemassa. Muutamia pienen pieni hippuja (hengettömiä) sentään löytyi muistoksi. Oli kyl tosi kivaa!

Koruja on syntynyt viime aikoina vähän laiskanpuoleisesti... Oon käyny pari kertaa Espoo AG -yhdistyksen pajalla ja siellä tein sormuksen. Sormukseen laitoin ametisti-kiven:

947227.jpg

Tota täytyy vielä kiillottaa jossain vaiheessa vähän enemmän mut ihan hauskahan siitä tuli! Ja vähän sellasta sormuskuumetta kyllä nyt taitaa olla ;) En malta odottaa, että vajaan kolmen viikon päästä pääsen tekemään esim. sormuksia lisää Toimelan hopeakurssille!


947232.jpg

Tän tynnyriketjun opin kans EAG:n pajalla. Todella kivan näköinen ketju! Tää on tehty 1 mm hopeasta, 3,5 mm veivillä. Pari yhdistysläistä oli tehnyt tätä ketjua 0,6 mm langasta (2 mm veivi) ja se vasta kaunis olikin! Mutta mulla ei taitais hermot kestää alkaa väkertää jotain niin pientä...

947229.jpg

Mun on jostain syystä ollut vaikea käyttää kaulakoruihin kivihelmiä ja nyt otin itseäni niskasta kiinni. Ja kannatti! Sammalakaattia(???) ja Swarovskin kristallia. Lukkoon vielä Karen Hill Tribe -lehti. Huomaa, että oon kulkenu tässä viime aikoina paljon metsässä :)

947234.jpg

Nää Fancy Jasper -sydämet kaivoin kans kätköistä ja kieputtelin ne rannekoruksi. Hentoisen sievä, vaikka itse sanonkin.