Nyt mä olen onnellinen :-) Mä sain vajaa viikko sitten uuden kännykän!!! Tai sain ja sain... ihan itse kävin ostamassa.

Oon tässä koko kevään ja kesän alun pohtinut, että kumman hankinnan tekis: uusi käynny vai MP3-soitin. Ja uusi känny tietty sitten sellainen, mistä tuo soitin myös löytyy. Ja nyt sitten tein sen päätöksen ja valitsin uuden kännyn. Päädyin simpuihin hurahtaneena Nokian uuteen 6131-malliin, puna-hopea värityksenä. Ja täytyy sanoa, että tais tulla tehtyä oikea ratkaisu!! Muistikortin ansiosta siihen mahtuu mukava määrä hyvää musiikkia ja myös valokuvia. Eihän toi varmaan soittimena pärjäisi iPodille tai vastaaville mutta mun käyttöön just hyvä. Ei tartte monia vehkeitä raahata mukana. Tuo kuitenkin kulkee aina mukana.

Parina päivänä oon jo innustunut kävelemään töistä kotiin (n. 4 km) ja on ollu mahtava tunne, kun saa kuunnella just sitä musiikkia ku haluaa eikä oo pelkän radion varassa. Oli niin mukava kävellä lämpimässä kesäsäässä! Heh, pieni pelko tosin siitä, että laulan ääneen.... ;-)))

Että tämmöinen hankita tällä kertaa :-)