Heh, on se hauskaa, miten noi mielialat voi vaihdella näin paljon!!! Eilen olin kiukkunen ja suorastaan apaattinen. Tää aamuki meni hieman samoissa tunnelmissa mutta pikkuhilljaa tässä oon piristynyt ja tällä hetkellä alkaa jo hymykin irtoamaan :-) Täällä laulelen meitin poikain tahtiin ja huomaan jo auringonkin ulkona.

Mukavaa on, että Vappu-viikonlopuks saadaan toinen tytär, oman tyttären hyvä ystävä, johon on tutustunut jo 2 vuotiaana. L on todella mukava ja herttainen tyttö ja tosiasiahan on, että oikeastaan sitä itse pääsee jopa helpommalla kun tyttärellä on kaveri koko ajan. Suunnitteilla on ainakin Espan konsertti, jossa mm. Poetsit esiintyy. Voi olla, että pistän tytöt myös Lintsille lauantaina kun me Siipan kanssa kävästään vanhemman kummitytön synttäreillä. Eiköhän sitä kaikkee muutakin kivaa vielä kehitellä!

Perjantaita odotan kyllä tosi kovaa! Mennään ensiks etkoilemaan yhden cheerion luokse ja sieltä lähdetään sitten yhdessä Keravalle. Viimeks oon pojat nähny Tapiolassa eli siitä tulee jo jokunen aika!! Levy (Carnival of Rust) on melko non-stop-soitannassa mulla töissä ja kotonakin mahdollisuuksien mukaan.

Pitäis äkkiä kyllä saada se MP3-soitin, että vois kävellessäkin kuunnella!! Oon ajatellut, että vaihdan kännykkää (vaihteeks!) vaikka nykyinen ei oo ku reilun vuoden ikäinen. Mut oon kovasti mieltynyt kohta myyntiin tulevaan Nokian 6125 malliin Siinä olis parempi kamera (mikä ei kyllä ole peruste vaihdolle) mutta mikä siinä erityisesti viehättää on MP3-soitin ja muistikortti!!! Täytyy katsoa kun se tulee myyntiin, että millanen se oikeasti on ja että mikä olis hinta. Jos ton oman sais myytyä johonkin kohtuu hinnalla (*vink-vink*) niin sit varmaan kaupat teen vielä tulevan kesän aikana!!! Toinen vaihtoehto on, että pidän nykyisen puhelimeni ja ostan esim. Applen jonkun iPodeista. Täytyy miettii....