Nyt ne sitte keikkuu nenällä, rillit.

20060329-Attachment.jpg

En tiedä, oliko sattumaa mutta "hauska" tapahtuma sattui äsken kaupungilla...

Olin kummityttären (3 kk) ja tämän äidin kanssa ostamassa kantoreppua, että olisi heidän näppärämpi ulkoiluttaa Toto-hauvelia. Nooh, siinä sitten minä pitelin välillä I:tä sylissä ja luonnollisesti hymyilin ja lepertelin tälle. Myyjä siinä hymyillen katsoi ja kysyi sitten: "Onko ensimmäisen lapsenlapsi kun olette noin innokkaana?" Siis mä oon nyt sitte virallisesti mummon näköinen!!!! No joo, periaatteessa voisinhan mä mummo ollakin mut et yli 30 v. naisen äiti??!! Tai sitten J näytti vaan niin nuorelta, n. 17 v:ltä ;-)

Nooh, onneks myyjä tajus olla nolo sen jälkeen kun hieman hitaasti häntä katsoin ja tokaisin nauraen, että näytänkö todella niin vanhalta!! Kerroin vielä, että oma tyttäreni on vasta 13 v. mutta että tämä kummityttö nyt vaan sattuu olemaan niin spesiaalitapaus, että kiva häntä on lellitellä.

Mut oikeesti... kyllä mä ymmärrän, etten mä enää kaksvitosesta menis, ehken enää kolmevitosestakaan, hah! Mut et mummo!!! No joo... enpä kovin vakavasti tota ota mut väkisinkin sitä vähän miettii.

Ne on nää rillit ku mua vanhentaa!!! Heh heh...